خانوما کریر به درد بچه میخوره؟

۱۱ پاسخ

عصای دسته

برا من که عصای دستم بود همش داخل کریر بود تکون میدادم میخوابید مطب دکتر میبردیم راحت زمین میذاشتیم میخوابید تو ماشین راحت رو صندلی میشه گذاشت یکم بزرگتر شد کارتن میذاشتم میدید غذاشم تو همون میدادم وقتی پنج شیش ماهه بود

من هم تو خونه هم مهمونی هم به عنوان صندلی ماشین هم رو کالسکه تو نوزادی برام کارایی داره مطمئنم گرفتم

ولله خواهرم داشت زیاد استفاده براش نداشت

برا پیاده جایی بردنش خیلی سنگینه اما برا تو ماشین و خونه خیلی خوبه راحته بچه توش

مدتش استفادش شاید کم باشه
اما مفید هست که هرجایی بچه رو نزاری
توی رستوران،پیشخوان مغازه یا هرجا

برا من خیلی به درد بخورد بود راحت بود بچه و یکم که تکون میدادم خوابش میبرد

آره
خصوصا اگه تو مهمونی ها تمایلی نداری کسی بچه رو بوس و بغل کنه

اگر بیرون میری ،مهمونی میری، رستوران و کافه میری خیلی بدرد میخوره

برای حمل نقل کردن‌بچه‌ خیلی خوبه ریز ریز‌میشه تکونشم داد ک بچه ساکت بمونه

هرجا میرم راحت میزارم توش توی مهمونی ها

سوال های مرتبط

مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۴ ماهگی