کریر و کالسکه ب نظرم چرت ترین وسیله سیمونی ن
به درد نخور ترین وسیله اس
من شنیدم فقط دوماه اینا استفاده میشه برا همین نگرفتم.اما صندلی ماشین گرفتم ک قابلیت کریر شدن هم داره
ممنون خانما
شام حمل بيشتر به درد ميخوره و تو ماشين امنيت بچه بيشتره
نه بنظرم ک خوب نیست خودش سنگینه وقتی هم بچه رو میزاری داخلش بیشتر سنگین تر میشه
من نخریدم استفاده نمیشه انچنان اخه
ما سر داداشمخیلی استفاده کردیم بچه خودشم عادت کرده بود تا بغلش میکرد کسی گریه میکرد میخواست تو کریرش باشه تا ۹ ماهگی به کارت میاد صندلی ماشینم میشه
بستگی داره ب استفاده خودت من واقعا برام کاربرد داشت و عصای دستم بود
بدرد نمیخوره
به درد من که خیلی خورد
خیر هرکیو دیدم خریده بالا کمد 😅😅😅
اگر پول و جاشو داری بخر ،هر چیزی استفاده میشه ، شاید کم ولی میشه
من خودم جاشو ندارم اصلا برا دو تا کریر و نخریدم
به نظر منکه یه چیز چرته، آخه تا ۴ ماهگی خوبه
میتونی همون آغوشی بگیری تا دوماهگیش خوبه اون ۲ ماه هم بغلش میکنی فوقش
بستگی به استفاده خودتون داره
من نخریدم میدونستم استفاده نمیکنم
عمهم هم خریده بود ولی بلااستفاده مونده
اما داشتیم از اشناهامون که خیلی ازش استفاده کردن و راضی بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.