دوستان کریر به درد میخوره ؟؟

۱۹ پاسخ

بنظر من ساک حمل بهتر از کریره

من گرفتم دوستام زایمان کردن استفادشون شد گرفتم

نه هزینه الکیه

من خیلی استفاده کردم تا ۵٫۶ماهگی بچمو میزاشتم روش حتا تو خونه هم خیلی به دردم خورد

خیلی به درد میخوره
برای ایمنی بچه و راحتی مادر واجبه
مثلا تو ماشین نشستن
رستوران رفتن
اگر با شاسی کالسکه باشه که خب خیلی بهتر موقع گردش و سفر کلی استفاده میشه

برای منکه خوب بود

من گرفتم خواهراام و داداشامم گرفتن خیلی ب درد بچه میخوره مخصوصا جایی میری زمین نمیذاری امنیت داره

دو سه تومن بیشتر نیست قیمتش

من زیاد استفادش میکنم
مخصوصا تو مهمونیا یا وقتی مهمون میاد دلم نمیخاد بچه رو بغل کنن میزارم کسی دیگ بغل نمیکنه

به جا من از سوییسی خیلییی استفاده کردم هم واسه روزای اول هم اینکه بغل کسی میره میذاریم تو اون راحت راحت

من‌نگرفتم

نه والا

اگه اهل سفر هستید بدرد میخوره

من مادرم برام گرفته
اما بنظرم چیزضروری نیس
میگن ب کمر بچه هم فشار میاره

اصلا،به جاش قنداق فرنگی بگیر هم سبک‌تر وهم حملش راحتره

اره خیلی بدرد من خورد بچه امنه تا سه چهار ماهگی
البته بچه من ۳۱۰۰ دنیا اومد تپلی نبود

من هردوتا داداشام گرفته بودن واسه بچه هاشون هردوتاشونم استفاده نکردن

به درد من خیلی خورد دو سه بار سفر رفتم بچه توش راحت راحت بود
دکتر و ایناهم میبردم داخل همون راحت بود

من نمی‌خوام بگیرم میگم بچه گناه داره ولی مامانم میگه برات میگیرم میخوای از بیمارستان بیای بچه رو توی چی بزاری

سوال های مرتبط

مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری