واقعا جنسیت از روی عددمام درسته؟

۷ پاسخ

من بنظرم درستخ

شما سلفری دادی، جنسیت دختر بود؟؟

عدد بتا منظورته؟
نه اشتباه

عدد مام چیه؟

نه اصلا

نه. .

نه درس نیست

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۳ ماهگی