اره عزیزم. منم یه لوله داشتم
فقط ماه قبل اقدام بهم گفت برو عکس رنگی رحم بگیر خود اون ماده ای که با فشار وارد رحم میشه احتمال چسبندگی اون یکی لوله رو کاهش میده. و خواست خدا همون ماه باردار شدم.
بله من
اره هم ممانم هم دوستم
آره دوست من با ی لوله ۳قلو خدا با امپول بهش داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.