سلام بچه ها کسی با یه لوله هم باردار شده؟

۴ پاسخ

اره عزیزم. منم یه لوله داشتم
فقط ماه قبل اقدام بهم گفت برو عکس رنگی رحم بگیر خود اون ماده ای که با فشار وارد رحم میشه احتمال چسبندگی اون یکی لوله رو کاهش میده. و خواست خدا همون ماه باردار شدم.

بله من

اره هم ممانم هم دوستم

آره دوست من با ی لوله ۳قلو خدا با امپول بهش داده

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری