عزیزم طبیعی باردار شدی بعد عمل خارج رحمیت بارداری توان بود منم عمل شدم لوله سمت چپم رو از دست دادم بارداری اولمم بود خیلی میترسم باردار نشم
لوله سمت چپ بخاطر حاملگی خارج رحمی پاره شد
منم ی لوله دارم باردارشدم ولی سقط شد
سلام عزیزم.
اره من.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.