سلام خانوما کسی با یک لوله باردار شده طبیعی

۴ پاسخ

عزیزم طبیعی باردار شدی بعد عمل خارج رحمیت بارداری توان بود منم عمل شدم لوله سمت چپم رو از دست دادم بارداری اولمم بود خیلی میترسم باردار نشم

لوله سمت چپ بخاطر حاملگی خارج رحمی پاره شد

منم ی لوله دارم باردارشدم ولی سقط شد

سلام عزیزم.
اره من.

سوال های مرتبط

مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
مامان دونه ی انار🫀 مامان دونه ی انار🫀 هفته بیستم بارداری