بچه ها عاشق مک زدننن از گشنگی نیست پستونک بگیر براش
منم همین مشکلو داشتم شیر افزا خوردم
شیرم زیاد شد بعد دیگه الان سیر سیر میشه
بچه منم همینه،همیشه دهن باز نشونه گرسنگی نیست،من پستونک گرفتم ی خرده راحت شدم
دردمون مشترکه تبریک میگم 😂
بزا بخوره واس وزنش خوبه باید خوشحال باشیم ک بچه شیر زیاد بخوره
حواست باشه شاید شیر نداری
بزار مک بزنه شیرت زیاد میشه
سلام گلم دخترمنم همینجوری بودشیرافزاهم خوردم شیرم زیادشدولی بازم دهنش بازبودالان سه چهارروزی میشه شیرخشک میدم یه ذره بهترشده میخوامبهش پستونک بدم
وای پسر منم اینجوریه کلافه میشم خیلی تیکه تیکه میخوره همشم باید باد گلوشو بگیرم
شیرخشک کمکی بهش نمیدی؟خیلی سیرش میکنه
شیر نداری هنوزم؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.