باباش راضی نمیشه؟ یعنی چی؟ یعنی تو خودتو بکشی چون از سینت شیر نمیخوره؟؟
بهش شیر خشک بده باباشم بیخود میکنه نظر میده
میتونی با قاشق رو سینت شیر خشک بریزی شاید طعم شیرتو دوست نداره امتحان کن ببین اینجوری سینتو میخوره یا نه
بچتم قرار نیست از گشنگی گریه کنه چون باباش فکر میکنه شیرمادر خیلی بهتره
من هم اینجور بودولی کم کم میگیره شاید اذییت شده
روزای اول بچه سخت سینه رو میگیره خیلی باید تلاش کنی تا بگیره شیرخشک مدام بدی خوب نیس ولی روزای اول بخاطر اینکه زردی نگیره بده
حالا یه قوطی شیرخشک بگو بگیره با قاشق و سرنگ یا قطره چکون یکم بده.. بگو زردی میگیره بستری میشه شیر ندارم.. ولی سینت هم حتما بده بهش وگرنه شیرخشکی میشه.. اگه نوک نداره سینت ته سرنگ ببر بزار رو سینه و بکش تا نوکش بیاد بیرون
سینتو فشار بده یکم خیس باشه بزار دهنش مجبور میشه میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.