۳ پاسخ

اره میگیره. بیشتر سعی کن تو خواب بدی

اگه شیر داری چرا میخوای شیر خشک بدی؟ شیر مادر راحت و بی دردسره همه جا در دسترسه الان بچه کوچیکه میشینی شیرش میدی دو روز دیگه بزرگ میشه خوابیدنی راحت شیر میدی بعدم خودش میاد زیر سینه میخوره و میخوابه…شیشه بدی به مرور دیگه سینه نمیکیره چون شیر از شیشه راحت میاد و احتیاج به میک زدن نداره اونقدری

اگر شیر داری اشتباه منو انجام نده
من الان بعداز ۲ماه بچم سینم رو ول کرد

سوال های مرتبط