اره میگیره. بیشتر سعی کن تو خواب بدی
اگه شیر داری چرا میخوای شیر خشک بدی؟ شیر مادر راحت و بی دردسره همه جا در دسترسه الان بچه کوچیکه میشینی شیرش میدی دو روز دیگه بزرگ میشه خوابیدنی راحت شیر میدی بعدم خودش میاد زیر سینه میخوره و میخوابه…شیشه بدی به مرور دیگه سینه نمیکیره چون شیر از شیشه راحت میاد و احتیاج به میک زدن نداره اونقدری
اگر شیر داری اشتباه منو انجام نده
من الان بعداز ۲ماه بچم سینم رو ول کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.