۵ پاسخ

من دخترم دو ماهشه از اول هم شیر خودمو دادم هم شیر خشک چون وزنش کم بود و خدا رو شکر هنوز سینه خودمو میگیره البته شیشه شیرش خیلی کم میاد ازش سرش تنگه

من که کمکی با شیشه دادم گرفت سینمم میگیره خدا رو شکر فعلا که ول نکرده

بده خودتو اذیت نکن‌ من خودمو خیلی اذیت کردم سر همین موضوع اما اخرش مجبور شدم بدم اخه میری جایی نمیشه که شیشه ندی

شیرت زیاده میخای این کارو کنی

با روزی یکبار معلومه که نمیگیره چرا شیر خودتو نمیدی عزیزم

سوال های مرتبط