بخیه هام عفونت کرده
حالا چه کار کنم ؟

۹ پاسخ

کپسول آناهیل روزی یکی خیلی خوبه
خواهر شوهرم طبیعی زایمان کرد بخیش عفونت کرده بود همینو خورد خوب شد بازم برو دکتر

مگه بخیه هات نیوفتاده

عسل بذارید روی باند بذارید روش
شستشو با سرکه انگور طبیعی و‌نمک و آب جوشیده سرد

برو دکتر زنان.

بغیر از دارو حتما از عسل استفاده کن عفونت کِشه

حتما انتی بیوتیک باید مصرف کنی
با شامپو بچه بشور با سشوار خشک کن
سرم شستشو بگیر حتما
پد نزار دیگه الانکه خونریزی نداری.
من خونریزیم کمه دستمال میزارم
بیشتر وقتا هم زیر انداز میندازم با یه دامن میپشوم لخت میزارم هوا بخوره.
امروز دکتر بودم گف خیلی خوب مراقبت کردی.
اصلاعفونت نداشت چندتاشم داشت میفتاد دیگه شل شده.

عزیزم بهتر اینه که بری دکتر

برو دکتر دوز دارو چرک خشک کن رو بیشتر میکنه

با سرم شستشو بشور با سشوار خشک کن اگه پد میزاری پدتو تند تند عوض کن منم عفونت گرفتم با سرم شستشو میشستم

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری