۱۹ سالگی عقب برگردم تو ازدواجم دقت بیشتری میکردم
من۲۴سالگی....اره۲۳سالگی باهمین مَرد باز ازدواج میکردم😂😂😂
۱۹سالگی ازدواج کردم ولی برگردم عقب هیچوقت ازدواج نمیکنم
من ۱۸سالگی ازدواج کردم برگردم عقب میگم کاش زودتر ازدواج میکردم همسرم خیلییی مرد خوبیه🥹❤️💋
من ۱۷ سالگی ازدواج کردم
راضیم ولی اگر دیر تر شوهر کردم لهتر بود
شوهرمو راه دادم ببینم خواشتگار چجوریه😂😂😂
گفتم بزرگتر ششم تجربه داشته باشم ک اولین و اخرین خاستگار حضوریم بود 🤣🤣
من ۳۰
برگردم اصن ازدواج نمیکنم اگر هم بکنم بازم ۳۰
من ۲۱ سالکی راضیم فقط سعی میکنم بخاطر خودم زندگی کنم اولویت اول خودم باشم نه بقیه
من ۱۶ سالگی عقد کردم ۱۸ سالگی هم عروسی گرفتیم
شوهرم خوبه خداروشکر
ولی برگردم عقب دیرتر ازدواج میکنم
من ۲۳ ازدواج کردم
۲۷ جدا شدم
۲۸ ازدواج کردم
۲۸ خوب بود قبلش ادم عقلش نمیرسه
درسته سنتي بود ولي عاشقشم🫂🤍✨عشق منه جون منه
من ١٧سالگي ازدواج كردم الان هم ٢٥سالمه
۱۹سالگی
۱۰۰بار برگردم عقب با شوهرم و تو همون سن ازدواج میکنم.
۱۸ عقد کردم ۲۰ عروسی
راضی ام بنظرم خوب بود
همسرم خیلی هوامو داره حمایتم میکنه
تقریبا هرکاری دلم میخواست تو این ۳٫۴ سال انجام دادم
ولی گاهی میگم کاش از همون موقع درسم خونده بودم ک قبل بچه حداقل مدرکم رو بگیرم
الان دیگه باید صبر کنم نینی بزرگتر بشه
در کل تو ازدواج فقط و فقط مهم درک و فهم و تفاهم دو طرف هست
سن و سال و پول و شغل و... تضمین کننده ی زندگی خوب نیست اصلا
من ۳۰ سالگی ازدواج کردم خدارو شکر راضیم
اگه عقب برگردم بازم انتخابم همسرمه
خدارو به خاطر وجودش هزاران بارشکر میکنم 🥰
من ۲۸سالگی ازدواج کردم اکه برگردم عقب زودتر باهمسرم ازدواج میکردم
من 16سالگی
دیر تر
۲۵ سالگی .همون موقع خوب بود نه زودتر نه دیرتر
من ۲۵ سالگی وقتی به همهی اهدافم رسیده بودم کارشناسی ،کارشناسی ارشد ...و همسرمم خداروشکر قدمش خیر بود آموزش و پرورش قبول شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.