۲۷ پاسخ

برگردم اصلا جلوگیری نمیکردم میزاشتم فوری بچه دار شم

برگردم عقب اصلا نمیوردم
خداروشاکرم برای وجود نیلدا
جونمم میدم براش
اما تیپ شخصیتی من براش واقعا سخته

اصلا ازدواج نمیکردم🙂

من بعد چهارسال اورذم.بنظرم یکی دوسال دیگ صبر میکردم بهتر بود

من ۲۱سالگی نامزد کردم
۲۴سالگی ازدواج
الانم ۲۷سالمه

یسال ونیم بعد ازدواجم حامله شدم..
که خداروشکر راضیم تایم خوب و بهترین زمان خدا پسرم رو بهمون هدیه داد

اصلا اصلا ازدواج نمیکردم که ی بچه رو بدبخت کنممممم بدبخت کل فامیل خودم هستممم از شوعررر شاتس نیاوردم

بچه رو دوس دارم ولی زندگی با شوهر بد عنق بده

همون2نیم سالی ک نیاوردم بنظرم کافیه😁بعد بچه خیلی چیزا بهتر شد🥹مثلا من الان ی خواهر کوچولو دارم ک تاک ببینه اشک تو چشامه میاد بغلمم میکنه چشامو پاک میکنه میبوسه لبمو

من اگه برمیگشتم عقب دیرتر ازدواج میکردم راضیم از زندگیم ولی واقعا برام سخت بود سال اولم حامله شدم تا خودمو جمعو جور کردم خیلی خیلی اذیت شدم ۲۳.۲۴اینا خوبه برا ازدواج

۴ سال جلو گیری داشتم ولی کاش ۶سال جلو گیری میکردم 🫠

همون ٧ سال عاليه راضيم 🥰

همون ۳سال بعد ک اوردم بهترین تایم بود بنظرم

همین بعد ۴ یا ۵ سال خوب بود همون اول نمیاوردم

۴سال🥴

2 سال

منم سال اول،البته خدا از اول بهمون نداد،شاید حکمتی بوده ولی بازم خدا رو صدهزار مرتبه شکر

بعد دو سال

همین 7 سال خوب بود

باشرایطی که داشتیم همین ۵سال خوب بود ،اما اگه اوضاعمون بهتربود دوسال بعدازدواج بهترین وقتش بود

بعد ۱۰سال اونم فقط یدونه

۱۰ سال😫

من بعد هفت سال آوردم پشیمونم کاش زودتر

بعد 10 سال

همون سال اول

همین ۴سال خوب بود

۱۰سال

حداقل ۴ سال 🥲

سوال های مرتبط