بنظرم
خواهر و برادر برای هر بچه ای لازمه
من بفکر بچه ی بعدی هستم
آدم هرچقدرم اذیت بشه
حداقل وقتی به آینده فکر میکنه که بچه اش خواهر برادر داره خیالش راحت میشه
من دو تا بچه دارم فاصله بین بچه هام ۵ ساله و واقعا راضی هستم
چون بچه اولم فهمیده شده بود و بچه دوم رو پذیرفت و حسادت و سایر مشکلات خداروشکر پیش نیومد
اصلا ب دومی فکر نمکینم
فقط تک فرزندی🤣🤣🤣پدرم دراومده تا این چس بچه بزرگ شده خودم نابود شدم
دخترم بشه 4 سال یکی دیگه میارم تنها نباشه 🥰
چند سال دیگه میارم یه دختر که از هر دوتاش داشته باشم 😍
چند سال دیگه چرا میخوام 🫣😅😅
نه بابا این ظلم در حق بچم نمبمنم تک فرزند باشه
خدا بده حتما میارم
منمیخام انشالله که دوقلو باشه برام 🥹🙏شدید توفکر دومیم
من میخام برای یه دو قلو اقدام کنم عید
من دخترم بچه دوم هس و فاصله سنیش پنج ساله ولی الان میگم کاش یه سال دوسال زودتر میاوردمش
تک فرزندی نه ولی ایشالله چند ساله هم بچه بزرگ بشه هم خودم رو به راه بشم و هم وضعیت مالی
الان که اصلا فکر نمیکنم بهش توی این اوضاع اقتصادی الکی نمیشه بچه اورد باید ایندشون تامین بشه بعد
من دوتا بچه دارم دیگ تمام
منم اگ بچه دوم بخوام خداباید معجزه کنه🙏
قطعا تک فرزندی
دختر سه سال بشه انشاءالله به فکر دومی میشم !!
من ازعیدب بعداقدام میکنم
من فعلا قصد ندارم سر این پاره پارهام😮💨
شاید ۴ یا ۵ سال دیگه
من دومی رو تو راه دارم البته خداخواسته بود ماهم پذیرفتیمش
من تا دخترم بره مدرسه ب فکر بعدی میشم
دقیقا امروز داشتم به این موضوع فکر میکردم نه میتونم بچه بیارم با توجه به شرایط نه دوست دارم تک باشه واقعا تو دوراهی موندم
ن اصلا فک نمیکنم 😶
من اگه سنمکمتر بود کمک داشتم شرایط زندگیم اوکی بود میاوردمولی چون هیچکدام از گزینه ها نیست همیت یکی بسه
دخترم ۵سال شد میارم
من دو سه سال دیگه یکی میارم
تک فرزندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.