تک فرزندیییی.
تک فرزندی
خودمم تک فرزندم و میبینم که خانواده تا اخر عمر همیشه فرزندشو ساپورت میکنه از هر لحاظ
بچه به نظرم باید ی هم جنس خودش داشته باشه
دوتا جنسیت برای پدر و مادر خوبه
ولی برای بچه هم جنسش عالیه
دوفرزندی دوتا دختر ینی عشق میکنما چون خودم خواهر ندارم همش میگفتم خدایا دخترم خواهرداشته بتشه وهزاران بارشکر
من خودم تک فرزندم ولی چون بارداری وزایمان وبعدزایملن خیلی سختی داشتم هیچوقت به بچه دوم فکر نمیکنم
خوشبختانه هم خواهروهم برادردارن بچه هام
فعلا بزار بزرگتر شه مملکت هم بهتر شه بعد تصمیم بگیر
قطعا خواهر یا برادر
دو فرزندی ،ولی با این وضعیت فعلا تک فرزندی
تک فرزندی ولی خودم دوس دارم ی دختر دیگه بیارم جفت شن ولی شرایط نیس الان اصلا
قطعا خواهر برادر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.