به نظرم الان تو این شرایط مزخرف کشور همون یه دونه رو درست بتونی تربیت کنی و خواسته هاشو بتونی برطرف کنی ، شاهکار واقعا✋️
خیلیم خوبه تک فرزندی من میپسندم😂😂😂
عمرا دوباره این راه سختو از اول برم
والا الان با شرایط الان❌
خیلی گناه داره دو تا😢
من که شرمنده بچه هامم
حداقل های زندگی نمیتونیم تامین کنیم هر روز یه جور استرس داریم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
هیچ حتمنی وجود نداره شرایطا باهم فرق میکنه
یکی ۴تا داره
یکی میگه یدونه بسمه
یکی ۲
ببین شرایطشو داری
شرایط مالی روحی روانی....
هیچ حتمی وجود نداره
بستگی به توان و تصمیم خانواده داره
اما من شخصا مخالف تک فرزندی ام
ولی خب با اختلاف سنی کم بچه ها هم مخالفم
بنظرم ۶،۷ سال اختلاف خوبه
من خودم ۲ تا آوردم پسرم از رمانی که خواهر دار شده خیلیی روحیش خوب شده
تا قبلش یه گوشه گیر تنها بود
بنظرم تک فرزندی ظلم در حق بچه میشه .
۲ تا بیشتز خوبه
تواین اوضاع دیگه تک فرزندی خوبه بسه خیلی داغونه روزگار
من اگه تاالان دومی رو نیاورده بودم دیگه عمرا نمیاوردم اشتباهه بخدا
تک فرزندی اصلا نظرم نیست واقعا،ن که بگیم همبازی میشه نه اتفاقا بچه ک باشن بیشتر حسودی همو میکنن یا نمیسازن ولی بچه ک بزرگ بشه واقعا تنهاس موقع غذا خوردن موقع مدرسه رفتن تفریح گردش ،موقع غم و ناراحتی و شادی دلشون خواهر برادر میخوان همونطور ک خودمون دلمون خوشه به خواهر برادرامون
الان تو این وضعیت قطعا تک فرزندی، هم پدرمادر راحتن هم بچه
دوست عزیزی که دیس لایک زدی، هیچکس تک فرزندی رو دوس نداره ، ولی واقعا الان تو این شرایط که دخل و خرج با هم نمیخونه ، واقعا ظلمه در حق بچه که یکی دیگه بیاری ...
من دوست ندارم تک فرزندی
موقعیتشو داری بنظرم بچت چهارساله شد یکی دیگه بیار. من دختر بزرگم تا کوچیک بود معتقد بودم تک فرزند بمونه. تا اینکه ناخواسته باردار شدم. الان خداروشکر میکنم و پشیمونم چرا زودتر نیاورده بودم حداقل همبازی بشن
من خودم تك فرزند بودم و اصلا دوست ندارم تك فرزنديرو...ولي خب مادرو پدرم ديگه بچه دار نشدن...اما شما توجه كن به شرايطتتون...مهمترين چيز اينه كه از نظر روحي و رواني آماده باشي...بعدش توجه كن به اوضاع ماليت...اگه اينا اوكي باشن حتما انتخابت ٢ به بالا باشه
من اگه به خودم بود تک فرزندی انتخاب میکردم چون پسرم فوق العاده شیطون وخرابکاره ولی خب تنها بمونه گوشه گیر میشه اجتماعی نمیشه تک فرزند دیدم که میگم احساس کمبود میکنن با بقیه خوب ارتباط نمیگیرن
من دوس دارم ک پسرم برادرم یا خاهر داشت مثل خودم
ولی من اک ی بچه دیگ بیارم قطعا میرم تیمارستان این لفظ نیستا همین الانش جونمو براش میدم پاره ی تنمه ولی اعصابم نمیکشه خ
معلومه چندتا باشه خوبه 😁ولی خوب ب خاطر شرایط ها چ جسمی چ اقتصادی ج روحی مادر هر خانواده ای ب همون یکی الی دوتا قانع .
من تک فرزندی دوست ندارم و نداشتم ۳ تا دارم تا قبل این اوضاع راضی بودم ولی با این اوضاع کشور و گرونی اگه به عقب برمیگشتم تک فرزندی رو انتخاب میکردم
من خودم ک با وجود اینکه همه چی برام فراهم نبوده و اگه تک فرزند بودم خیلی راحت تر زندگی میکردم ولی بازم راضیم از اینکه خواهر برادر دارم و انشاالله اگه خدا بهم بده حتما واسه دخترم خواهر برادر میارم
من خودم تک فرزندم، شدیدا راضیم از شرایطم، خدا بخاد دوست دارم بچمم تک فرزندی رو تجربه کنه😍😍
خداروشکر میکنم که دوتا دارم ولی با شرایط اقتصادی یکیشم زیاده
من دوتا بچه دارم وواقعا خداروشکر میکنم چون قبلش پسرم تنها بود روانی شده بود همش عصبی و همش دنبال یکی بود ۲۴ساعت باش بازی کنه ی تایمی میرفت مهد وقتی میومد هم باز نق میزد الهی شکر الان راحت همه وقتشو یا خواهرش بازی میکنه و میگ دیگ مهد نمیرم و نفرستادمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.