اره واقعا خیلی خوب عالی
من استفاده کردم تاثیری ندیدم
من کمترازگفته دکتردادم تست کنم بچم تاصبح بیقراربود گریه میکرد دل دردش بیشترکرد همش حالت عوق داشت عذاب کشید.یهوجیغ میکشیدمتوجه میشدم که داره اذیتش میکنه
بالای یک ماه باید بدی عزیزم
من به پسرم میدادم میخورد خوب بود
اره واسه نفخ خیلی خوبه
فقط زیر یک ماه نباید استفاده شه
اگه بچه رفلاکسم داشته باشه ، نباید استفاده شه چون رفلاکسو تشدید میکنه
نده دکتر به من گفت نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.