۸ پاسخ

اره خوبه کوکومی من پسرم کوچیک بود تا سایز ۲ از اون استفاده می‌کردم

برای استفاده تو خونه خیلی خوبه

من‌ شوتیشو‌ میگیرم‌ ۳۵۰‌ سایز۴

کوکومی هنو گرون نکرده

من مای بی‌بی گرفتم ۱۲ تای ۲۴۰ ۳۴ تایی ۶۵۰

من چند روزه دارم استفاده میکنم به نظرم تفاوت چندانی با مای بیبی و مولفیکس و هانیز نداره فقط یکم وقتی میبندیش انگار پف میکنه ، 38 تایی گرفتم‌۲۹۰

اره خوبه من سایز4رو میگیرم 90
8تایی

خیلی خوبه غز نظر من
9تایی سایز3 میگیرم 90

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۹ ماهگی
مامان محسن مامان محسن ۱۱ ماهگی