اره خوبه کوکومی من پسرم کوچیک بود تا سایز ۲ از اون استفاده میکردم
برای استفاده تو خونه خیلی خوبه
من شوتیشو میگیرم ۳۵۰ سایز۴
کوکومی هنو گرون نکرده
من مای بیبی گرفتم ۱۲ تای ۲۴۰ ۳۴ تایی ۶۵۰
من چند روزه دارم استفاده میکنم به نظرم تفاوت چندانی با مای بیبی و مولفیکس و هانیز نداره فقط یکم وقتی میبندیش انگار پف میکنه ، 38 تایی گرفتم۲۹۰
اره خوبه من سایز4رو میگیرم 90
8تایی
خیلی خوبه غز نظر من
9تایی سایز3 میگیرم 90
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.