۱۲ پاسخ

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🫠🫠🫠😕😕😕 چرا همه اینجا اینقدر الکی نگرانن

ای خدا خیلی کوچولوعه نگرانی نداره که

گلم بچه اول منم اینطوری بود.کلی خاله هاش باهاش بازی و تشویقشکردن تا کمکم راه افتادو ترسش ریخت.
نکرانی نداره عزبزم کاملا طبیعیه.با بقیه بچهام مقایسه نکن.

من پسرم دیر راه افتاد فک کنم دخترمم همینجوری هست

رستا هم از مبل میگیره بلند میشه با کمک مبل راه میره ولی مستقل نه هنوز😔😫

تا هجده ماهگی وقت دارن

پسر همسایه ما ۱۰ماهشه راه میره بچها با هم فرق دارن

بچه با بچه فرق داره پسر من از ۱۰ ماهگی راه رف

دختر منم دست به مبل میگیره راه میره ولی مستقل نه

من برای اینکه بچم راه بیفته شال زیر بغلش میزاشتم با شال یلندش میکردم یواش یواش راه می‌رفت . یه ماشین هم داشت هلش میداد باهاش راه می‌رفت

دختر منم راه نمیره

پسر منم امینجوری میکنه

سوال های مرتبط