من پسرمو دستگاه گذاشتن دو سه روز، همه پوستش سوخت، لک و لوک و دونه دونه زد ولی به مرور خوب شد، یعد دستگاه هم زردیش کامل نرفت و تا یک مدتی بود، دکتر بهم گفت تا وقتی جون بگیره زردیش می مونه
حجامت کردیم گوش نینی مو، تا ۱ ماه بیش تر زردی داشت، ۳۲،۳۳ روزگیش حجامت کردیم ولی رو ۱۴ نمونده بود
من قطره شیر خشت از داروخانه گرفتم دادم ب بچم ۳روزم زیر دستگاه بود خداروشکر خوب شد
یکم ترنجبین هم مادرش بخوره هم به بچه بدین تا کمتر بشه خونه رو گرم نکنین
ب من دکتر شیرخشک گیگوز داد گفت بده بخوره اسهال شه زردی از بدنش خارج شه
من ترنجبین هم میدادم
دکتر نبردن؟
ببرن دکتر خوده دکتر میفهمه چیکار کنید بهترینش اینه تو دستگاه بزارید
اول اینکه باید بزارید تو دستگاه بعد شیر تندتند بهش بدین ک دستشویی کنه از بدنش دربیاد دوروز تو دستگاه بمونه اوکی میشه اجاره کنن تو خونه بذارن خیلی راحتره تا ببرن بیمارستان اسیر شن
منم دخترم زردی داشت بهش شیرخشک دادم تند تند جیش کنه دفع میشه
حتما بهش شیر خشت بده
شیر زیاد بدید بهش زود تر رفع شه
واسه نوزاد ۱۰ روزه ۱۴ خیلی زیاده ببرید بزارید دستگاه گناه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.