۶ پاسخ

من هروقتی ببنیش کیپ باشه میزنم

هر وقت بینش کیپ باشه

من موقع شیر خوردن به خصوص فقط شبها کیپ میشد که اسپری میزدم

۶ ساعتی من میریزم

میتونی روزی یک بار بزنی

من قبل از هر بار شیر خوردن میزنم تمیز بشه بینیش راحت شیر بخوره

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد