خانما مشکل ندارد آب عدس ب پسرم بدم بخوره

۶ پاسخ

من خود عدس رو میدم
دال عدس همون قرمزا برای شروع بهتره
ولی ما نداشتیم دیگه همون عدس رو دادم
اول یه بار در مقدار کم
امروزم بیشترش کردم

بزار عدس دو روز خیس بخوره بعدش جوانه بزاره اون بهتره

یه سر به کانال ایده غذایی کودک تو روبیکا بزن مطمئنم کمکت میکنه🤩
مخصوصا اگه مامان اولی
تازه مشاوره رایگانم داریم👍🏻
کانال
@ninipaz404
اگر کانال نیومد پیام بده ارسال میکنیم09960884249

خوده عدس بهتره

وا چرا خود عدس نمیدی ؟

‌من خود عدس م میدم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۹ ماهگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی