من خود عدس رو میدم
دال عدس همون قرمزا برای شروع بهتره
ولی ما نداشتیم دیگه همون عدس رو دادم
اول یه بار در مقدار کم
امروزم بیشترش کردم
بزار عدس دو روز خیس بخوره بعدش جوانه بزاره اون بهتره
یه سر به کانال ایده غذایی کودک تو روبیکا بزن مطمئنم کمکت میکنه🤩
مخصوصا اگه مامان اولی
تازه مشاوره رایگانم داریم👍🏻
کانال
@ninipaz404
اگر کانال نیومد پیام بده ارسال میکنیم09960884249
خوده عدس بهتره
وا چرا خود عدس نمیدی ؟
من خود عدس م میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.