۵ پاسخ

باید از اول می‌دادی بهش من همون لحظه تو بیمارستان دادم بهش الان عاشق پستونکه

من اونت بادومی گرفتم قبولش کرد

البته من ۸ تا پستونک گرفتم هیچ کدوم رو نمیذاشت ی پستونک لای اینا اونت بود گرفت دیگ ولم نمیکنه هرچی بشه

الترا سافت اونت خیلی خوبه پسر منم اصلا نمی‌گرفت امروز این مدلی گرفتم همون اول گرفت راحت شدم

اونت هم امتحان کردی؟

سوال های مرتبط

مامان رادوین🩵 مامان رادوین🩵 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه خانوم🐤 مامان جوجه خانوم🐤 ۷ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی