۵ پاسخ

من یکی بریچ بود یکی سفالیک

زایمان که صددرصدسزارین دوقلویی،نه فرقی ندارد با سر یا با پا

چیز خاصی نیست نگران نباشید نهایتا به سونو لگن میری که دررفتگی لگن نداشته باشد

مگه منظورت ون این نیست که بچه با پا قرار داره؟بله من یکی از قل هام از اول تا آخر با پا بود

من تا موقع زایمان یکیش بریچ بود

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری