۹ پاسخ

روز ۸ ام ...نهواصلا هیچی نزدم فقط با شامپو بچه شستم...اصلا درد نداره نترس

والا برای من دکترم نبود ۱۴ روز بعد کشیدم هیچی هم نمیخواد بزنی فقط قبلش حموم کن تمیز برو

من ۱۲روز شد ن هیچی‌نزدم

مال من جذبیه الان فقط یه اسپری روزی 2 تا 3 بار میزنم روش

ده روزگی من کشیدم تو مطب دکتر هیچی هم نمیخواد بکشی
فقط مرتب با شامپو بچه بشور تا عفونت نکنه

هرروز باشامپو بشور سشوار بزن ۱۰روزگی کشیدمو هیچی نزدم بخیم زیبایی بود

هرروز بشور با شامپو بچه بعد با باد سرد سشوار خشک کن روزی دو سه بار

روز ۱۲ کشیدم
نه هیچی نزدم ولی هرروز با شامپو بچه میشستم و با سشوار خشک میکردم

روز نهم هیچی نزدم فقط با شامپو بچه شستم با باد سرد سشوار خشک کردم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی