۳ پاسخ

عزیزم اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️

بله دکتر من پماد استراتادرم داد برای از بین رفتن آثار و جای بخیه

به من که چیزی نداد فقط قرص آناهیل داد برای بخیه های داخلی

سوال های مرتبط

مامان آراد و آرین💙🩵 مامان آراد و آرین💙🩵 ۱ ماهگی
مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی