۱۱ پاسخ

چقد نمیشناسمشون😂

دقیقا دلم برای دوتاشون تنگ شده

آره چرا نیستن

حمیده کدوم بود ؟اسم بچه اش چی بود.؟

حمیده چرا رفت؟

اره واقعا هردوشون جاشون خالی 😍

سلام😍😍

وتی منم بهشون فک میکردم
حمیده کیوتی بیوتی
اون این تب سرماخوردگی
و این چیزا رو‌توی گهواره مد کرد
و بعدش رفت

اره همه دوستای قدیمی رفتن

اره واقعا.

اره واقعا من خیلی دوسشون داشتم کاش برگردن گهواره

سوال های مرتبط

مامان حسنا گلی👩 مامان حسنا گلی👩 ۶ سالگی
مامان امیرعلی👦🏻 مامان امیرعلی👦🏻 ۶ سالگی
مامان 🧒🏻👦🏼 مامان 🧒🏻👦🏼 ۳ سالگی
مامان حسنا گلی👩 مامان حسنا گلی👩 ۶ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ سالگی
مامان علیهان مامان علیهان ۶ سالگی
مامان حافظ مامان حافظ ۶ سالگی
مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد ۶ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۶ سالگی