منم سوالم همینه اتفاقا میگن نیستش من دخترم دو سه روزی که روزی سه چهار بار موقعی که شیر میخوره دفع داره اسهالی نیست ولی یکم شل تر از معمولشه قبلا فقط روزی یه بار دفع داشت خیلی نگران شدم یعنی از شیرش هست؟
اپتامیل خارجی گفتن. ایرانی هیچ مشکلی نداره
اپتامیل خارجی میگفتن نه اونی که داروخانه میفروشه
من از اول به پسرم اپتامیل دادم همچنانم دارم استفاده میکنم
والا من که میدم هیچی نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.