۵ پاسخ

کسایی ک شیرخشک میدن قطره آد نیازی نیست بدن

میذاریم تو دهنش به تعداد قطره ای ک باید باقطره چکون میدم ترس نداره نترس چیزی نمیشه

ن بریز زیر زبونش خیلی راحته اگر ب گلوش پرید وسط ابرو هاش رو تا بینی یکم مالش بده خوب میشه

من با سرشیشه میدم

من یکماهش شد دادم میترسیدم مث تو

سوال های مرتبط

مامان دلانا🐣 مامان دلانا🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 
خانم مامان پناه خانم ۱ ماهگی