۵ پاسخ

سرشوبالابگیربده بهش توحلقش بریز تانریزه بیرون

دکتر به من گفت باشیر قاطی کن

نه دختر من میخوره تازه خوششم میاد

ن من خداروشکرمیدم ایجورنیس خوشش میادخداروشکر

قطره آ.د که بهداشت میده خیلی بدمزه ست
از داروخانه خارجیشو بگیر
از گوشه ی لبش اروم اروم بریز دهنش

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا♥️👶 مامان معجزه خدا♥️👶 ۹ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی