۵ پاسخ

روش گفت چیزی بزارید؟برای ما هیچی نزاشت فقط گفت اولین جیش رو که کرد بزن روش

واسه پسر منم پماد موپیروسین داده بود،۲تا کاملشو استفاده کردم،یکی هم دوباره خریدم،بعد ۵یا ۶ روز حلقه افتاد،این پماد نمیزاره عفونت کنه.

کی ختنه کردین عزیزم به چه روشی بود حلقه یا بخیه هزینه اش چقدر شد و اذیت نیست زیاد ببخشید سوال زیاد میپرسم چون منم چند روز دیگه میخوام ببرم واسه ختنه

حلقه بود و تنراسایکلین فقط دادن، هر دکتر نظر خودشو داره، هر کی‌متفاوته

لیدوکایین. ژل هست ژل استریل وگاز میذاریم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا  شیطونم مامان علیرضا شیطونم ۸ ماهگی
مامان لیام 👼 مامان لیام 👼 ۱۶ ماهگی