خدای من پاسخارو خوندم فک میکنم فقط خودم تنهام غریبم هیچ کس نزدیکم نیس ولی دیدم بیشتریا مثل منن
منم بچم اصلا دخترم ازبدو تولدش تا الان اذیت وهمش گریه پیرشدم دیگه
تو چقدر منی😭😭😭😭😭😭
بی کس و بدبخت افتادم یجای دور از خانواده
فقط خودمم و خودم😭😭😭😭😭
بچه منم همینه. خیلی حالم بده. دلم میخواد واسه خودم باشم. اصلا واسه بچه داری ساخته نشدم
واای مگه درباره آلا حرف میزنی ... منم روانی شدم
بعد یهکم درد و دل کنی میگن ، خودت بد عادتش کردی ، بعد یه سری راه حل مسخره ساده میدن
دس نزار رو دلم که خونه از صدای گریه بس که تو گوشمه متنفرم دلم آرامش میخواد،،🥲
منم از صب تا شب باور ميكني جرات نميكنم ي دسشويي برم از بس گريه ميكنه البته خداروشكر خيليييي اذيتي نداره ولي خب چسبه خودمه تا شب وايميستم شوهرم خير سرش بياد اونم مياد حسابي بريز بپاش ميكنه و چرا دره گنجه بازه كو تخم مرغه تازه ي بلوايي درست ميكنه ميخوابه باز من ميمونم و بچه و سر درد و ي خونه ي تركيده
والا هممون همینیم دست تنها دختر منم همینه میگه هیچ کار نکن بشین ور دل من تا شب شبم تا صبح بیدار
من ۲ تا بچه دارم انقد سختهههههه میگذره ولی
همه همینیم عزیزم
سخته خیلی زیاد ولی میگذره
من دندونام و عصب کشی کردم
عفونت کردن زده به سرم
یک هفته ست شب و روز ندارم از درد
بچه م نمیمونه ، نمیخوابه ،
دست تنها
از اونور دخترم امتحان داره
دیگه نمیکشم ولی چاره یی ندارم باید ادامه بدم و صبرم و ببرم بالا
پسر من الان اسنجوریه حق میدم بهت
نه بزارش توگهواره تابخوابه یکم منم مثل توام
دقیقاااا منم از ساعت ۵ صبح تا ۹ شب همین بودم .بخدا الان خسته ترینم داغونم
برای خودم
سرم درد میکنه
بچه منم همینه امروز که دیگه اصلا لب به غذا نزد شیر هم به زور.
هم از دندونه هم اضطراب جدایی دارن. خونه مامانم میرم اینجوری نیس خونه خودمون میام چون شوهرمم نیس میترسه ولش کنم .
ولی منم خسته شدم کمکی ندارم
بچه منم این طوریه تویازده ماهگی اینطورمیشن
حق داری حق داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.