۶ پاسخ

ناشتایی نمی‌خواد نهایتا دوساعت که اونم خیلی حساس نیست مگر اینکه آزمایش خاصی باشه
دکتر دخترمن گفت از سه روز قبل آزمایش دیگه مکملاشو نده

خون ,ادرار، مدفوع
۳یا۴ ساعت ناشتا باشه
رستا ۳ ساعت چیزی نخورد

خون ادرار مدفوع دکتر ب من گفت واکسن یکسالگیشو ک زد یکی دو هفته بعدش ببر ازمایش و شیرش و ساعت ۵ صبح بده یه ۳ ۴ ساعت ناشتا باشه بعد تا ۷ ک خونگیری بشه

من پرسیدم گفتن دوساعت از شیرش بایذ بگذرع

دکار بهداشت به من گفت اگر روند رشدشون خوب باشه احتیاج به ازمایش ندارن

عزیزم چرا میخواین ببرین آزمایش؟

سوال های مرتبط

مامان امیر علی ❤️👶❤️ مامان امیر علی ❤️👶❤️ ۱ سالگی
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان پسری 💙 مامان پسری 💙 ۱ سالگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی