۷ پاسخ

پسر من از دوسال و نیم جیش میشست سه سال پی پی الان سه سال نیمشه کلا خودش حتی لباساشو عوض میکنه کاراش خودش میکنه

پسر من از ۴ سالگی جیش
از ۵ سالگی پی پی
زودتر خودم اجازه ندادم چون احساس می‌کردم تمیز نمیتونه بشوره

دختر خواهر من از ۴ سالگی بیشتر خودش کاراش . میکرد خیلی مستقل بود از یک سال و نیم هم اتاقش جدا کردن

پسر من دیگه از ۳ سالگی جیشش رو می‌شست
گذاشتمش مهد اونجا پی پی نمیکرد
از ۵ سالگی دیگه خودش کامل خودشو میشوره

پسرمن ۵سال و نیمشه خودم میشورمش

میگفت مامان خانم برام میشوره🫢😂گفتم نمیشه که عزیزم بعدش یاد گرفت

من پسرم میخواست بره پیش دبستانی دیگه خودش شست😂

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نفس👶 مامان نیکان و نفس👶 ۱ سالگی
مامان دونـــــه اَنار🫀🌿 مامان دونـــــه اَنار🫀🌿 ۱۵ ماهگی
مامان قمر🌚 🐣 ماه مامان قمر🌚 🐣 ماه ۲ سالگی
مامان ریحان مامان ریحان ۱۳ ماهگی