۵ پاسخ

من سزارینی بودم 37 هفته 4 روز دخترم رفت تو دستگاه چون ناله میکرد ولی ریه هاش کامل بود

نه کامله.ولی کلا دستگاه رفتن بچه ربطی ب هفته ای ک زایمان‌کردی نداره

پسر من زیر ۳۵ هفته بود نرفت.یکی هم هست ۴۰ هفته میره ولی هفته ۳۷ کامله دیگه مگر چی بشه دستگاه بره

نه گل بچه رشدش کامله الان

ن نمیره نگران نباش

سوال های مرتبط