عزیزم تجربم از زایمان قبلی امیدوارم به کارت بیاد
ان شاء الله به سلامتی بغل بگیریش 🌺
پمپ درد بگیر شیاف بزار بعد عمل چایی عسل و بعدش کمپوتگلابی بخور
پمپ دردبرات وصل کنن وشیافت حتمااستفاده کن
سرتوبعدعمل تکون نده اصلا
کمپوت انجیر بخور عشقم
تو ریکاوری تا متونی پاهاتو تکون بده (خودت فکر میکنی نمیتونی تکون بدی ولی در واقع پاهات تکون میخوره ) موقع ک میخای از تخت بیایی پایین کمتر درد میکشی
ایشالله زامبان خوبی داشته باشی
شیاف بخر باخودت بخر اونا فقط یدونه بهت میدن بقیشو همش امپول میزنن تو سرمت
هرچی بیشتر راه بری بعد عمل دردت کمتر میشه🤌حتما بخیه هاتو خشک نگهدار من هر دو سه روز یه بار مشستمشون ولی همیشه خشک نگه میداشتم وقتی رفتم بخیه هامو بکشم دکتر گفت عالیه هم زخمم هم جوش خوردنش
عزیزم دکترتون شیوا طالبی بود؟
بسلامتی.بعدازعملت توبیگارستان شیاف بزن.نسکافه بخور.کمپوت اناناس .
شیاف همین بس😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.