منم پسفردا سزارین میشم پیشنهادی دارین ؟

۹ پاسخ

شب قبل عمل شام سوپ بخور با جوپرک بزار که گرسنه نشی با یک تکه سینه مرغ،،موقع سوند گذاشتن خودتو شل کن نفسای عمیق بکش، سرتو زیاد تکون نده من سرمو خیلی تکون دادم تا یه هفته سردردای وحشتناک داشتم،حتما نسکافه زیاد بخور، اولین چیزی که میخوری رطب باشه، قبل اولین راه رفتن اب اناناس بخور اروم پاهاتو بکش حین راه رفتن نفسای عمیق خیلی کمک میکنه

حتما حتما نسکافه بعد عملت استفاده کن

سلام بعد از عمل اصلا صحبت نکن و سرتو به هیچ وجه تکون نده کسایی میان ملاقاتت اصلا مهم نباشه که صحبت کنی بعدش سردرد شدید میگیری
دقیقا خودت اصلا کاری انجام نده بعد از ترخیص سعی کن بخیه هات هوا بخوره و حتما پیاده روی داشته باش

سلام عزیزم بیمارستان امام سجاد هزینه سزارینت چقد شد؟

من يكبار سزارين شدم سر پسر اولم و اينها تجربه خودمه اول اينكه كار سنگين نكن اما راه زياد برو تا بخيه ها زودتر جوش بخورن و خودتم وزن كم كني هر موقع دردت گرفت سريع شياف بذار از خودت دريغ نكن و بعدش حتما از شربت براي رفع يبوست استفاده كن، مايعات زياد بخور مخصوصا قهوه و نسكافه تا سردرد نشي ، غذاهاي ابپز و مقوي بخور نمك خيلي كم استفاده كن تا هم ورم بعد بارداري نياري و هم بخيه زود جوش بخوره مثلا جوجه بخور گوشت گوساله .، ببين عزيزم به هر حال تا شيرت راه بيافته چند روز طول ميكشه براي اينكه ني ني زردي نگيره حتما با قاشق يا قطره چكون شده شير خشك به بچه بده نذار بچه گرسنه بمونه و خودت اصلا حرف بقيه كه ميگن كره حيواني و كاچي اينارو بخور زودتر شيرت مياد گوش نكن من نميدونستم اينكار كردم پسرم كه زردي ٥ داشت يهو در عرض دو روز زرديش شد ١٧ و مجبور شدم بستري كنم اون تو ١٢ روزگيش كه دكتر كفت بخاطر شيرت هست من بعدش هم به پسرم شير خشك دادم هم خودم خيلي مراعات غذا كردم ليمو و كاسني و جوجه ابپز و كباب گوشت گوساله و جيگر گوساله خوردم و زردي پسرم سريع اومد پايين . غذاهاي نفاخ هم اصلا نخور هم خودت هم ني ني اذيت ميشين . ديگه طولاني شد اينا تجربه خودم بود ايشالله به سلامتي فارغ بشيد هم شما و هم ني نب كنار هم صحيح و سالم برگرديد خونتون

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

ب سلامتی ب ماهم دعاکن برسیم به ۳۸هفته

من بچه اولمه اما از بقیه شنیدم میگن تا جایی که میتونی بعدسزارین استراحت کن، از اینکه کاراتو بقیه انجام بدن خجالت نکش و ازشون بخواه که کاراتو انجام بدن
بعدها کمردرد میاد سراغت تا اخر عمر🥴

شیاف میبری همراه خودت یا پمپ درد استفاده میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی