حتما بعدش سرتو تکون نده دو س ساعت و حرف نزن سردرد بدی میگیری
من چون طبیعی بود بعدش سزارین شدم واسه همین قبلشو نمیدونم بعدش عمل حتمن اینایی ک میگمو جون هرکی دوس داری انجام بده از تایمی ک اومدی بیرون از اتاق عمل بالش نزار زیر سرت دکترا هرجوری ک سرتو گذاشتن رو تخت همونجوری نگهش دار ب هیچ وجه تکون نده یا سرتو بلند نکن اصلن نگه نداری سردرد میگیری یجور ک نمیتونی غذا بخوری حتا
قرص اهن حتمن بخور
حتمن کافئین زیاد بخور سردردت خیلی زود خوب میشه مخصوصن قهوه ایس لاته با سیروپ فندق خیلی کمک میکنه قندتم نمیوفته
دکترتم هروخ گف بری حموم ی صندلی بزار تو حموم برچسب رو شکمتو زیر دوش بکن بعد تا اخر حمومتم هرچی میخای استفاده کنی استفاده کن فق غیر از شامپو بچه ب اون ناحیه بخیت نخوره تا اخر حمومت ۴ بار با شامپو بچه بشورش بعد حمومم سشوار بگیر اگ خاسی من نگرفتم روش ۴ تا بزرگ دستمال کاغذی بزرگ رولی بکن بزار روش
کافئین و بازم میگم زیاد بخور مخصوصن قهوه یا ایس لاته با سیروپ فندق برو ایشالا بخوبی باشه عملت عزیزم 😘❤
سلام عزیزم خوبی؟زایمان کردی؟بی حس شدی؟ لطفا از درد و تجربت بگو منم شنبه زایمانمه اردیبهشت
انشاالله همگی به سلامت فارغ میشین
منم فردام
اما ن خوشحالم ن استرس دارم
گنگم انگار🙄
ار ساعت ۱۲ شب ب بعد چیزی نخور
بعد عمل تا میتونی نسکافه بخور،کافئین مصرف کن، نمیدونم تاثیر داره یانه بعد عمل سرتو تا حدامکان تکون نده، بگو اگه مقدوره ماساژ رحمی رو موقعی که بیحسی تو بدنته برات انجام بدن،
بعد ک اجازه دادن خوردن شروع کنی خرما گردو چایی نسکافه بخور زیاد
کمپوت انجیر. و گلابی ببر با خودت ک ملین زودتر شکمت کار کنه
امشب حتما گوشت یا کباب یا مرغ بخور
خالی بخور چون تا صبح ناشتایی باز هشت ساعت بعدش ناشتایی شکمتو نگه داره
چن هفته ایی دقیق واس منم فرداس استرس دارم
چیزی نخور 😶من خوردم تو اتاق عمل استفراغ کردم🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.