بچها سلام چطوره این؟

تصویر
۵ پاسخ

همه چی اوکی عزیزم انشالله دو هفته دیگه برو صدای قلبش بشنو

عالی
منم ۵ هفته و ۴ روز‌ مث شما فقط ساک و کیسه زرده بود
بعد ۱۶ روز نی نی و ضربان قلب هم داشت

خوبه عزیزم

عالیه عزیزم بعدی رو 9هفته برو انشاالله

عزیزم خوبه
ولی برای ضربان قلب زوده

سوال های مرتبط

مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته نوزدهم بارداری
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته هفدهم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری