بچها چطوره؟خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام عزیزم درخاست میدی داشته باشمت

مبارکه انشالله به سلامتی برا منم دعا کنید مثبت بشم این ماه

چند روز تاخیر داشتی عزیزم علائمی هم داشتی

بچه ها من دیروز رفتم آزمایش خ.ن دادم بتا 200 بود خوبه؟

مبارک باشه عزیزم انشاءالله به سلامتی

مبارکه عزیزم 😍
برای منم دعا کن هفته دیگه همچین چیزی رو تجربه کنم

عالیه مبارک باشه چند روز تاخیر داشتی ؟

عالیه مبارکت باشه چند روز تاخیری و اینکه علائمت چی بود؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان نیرا🩷🌸 مامان نیرا🩷🌸 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه من🐣 مامان جوجه من🐣 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی