۶ پاسخ

سلام گلم من مرکز رویان تعیین جنسیت انجام دادم الان پنج هفتم همش فکرای منفی میاد سراغم ک نکنه دختره بنظرت ممکن اشتباه کرده باشن

سلام منم تیروئیدبارداری داشتم ازوقتی زایمان کردم نخوردم دکترهم نرفتم

منم قطع کردم😥

دکتر غدد بمن گفت بعد زایمان یک روز درمیون تا دوماه بخور بعد بیا ازمایش بده ببینیم چجوریه

عزیزم درخواست میدی❤️

من قطع کردم بعد چند ماه ازمایش دادم از ۲ زفته بود ۶ نیم

سوال های مرتبط