سلام گلم من مرکز رویان تعیین جنسیت انجام دادم الان پنج هفتم همش فکرای منفی میاد سراغم ک نکنه دختره بنظرت ممکن اشتباه کرده باشن
سلام منم تیروئیدبارداری داشتم ازوقتی زایمان کردم نخوردم دکترهم نرفتم
منم قطع کردم😥
دکتر غدد بمن گفت بعد زایمان یک روز درمیون تا دوماه بخور بعد بیا ازمایش بده ببینیم چجوریه
عزیزم درخواست میدی❤️
من قطع کردم بعد چند ماه ازمایش دادم از ۲ زفته بود ۶ نیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.