۵ پاسخ

عزیزم خود شیرخشک دولتی نیست سهمیه اش دولتیه ب تموم نوزادا ماهیانه ۶ قوطی شیرخشک با کدملی میدن بقیشو باید ازاد بگیری..با کد ملی هرشیرخشک حدود ۵۰ ت ارزونتر میوفته.اگ میشناسی اون طرفو بهش بده کد ملی بچتو چ اشکالی داره

منم کد ملی پسرم رو دادم به خواهرم که واس بچه اش بگیره یه مدت گرفت و دیگه از شیر جداش کرده الان بردارشوهرم برای دخترش میگیره

اگه بدی ثواب میکنی زیاد
کاری نمیشه با کد ملی کوچولوت کرد
سهمیه هست شیر خشک و برا هر نوزاد 8تامیدن
من خودم برا دخترم از یه نفر دیگه هم کد ملی گرفتم
چون 8 تا واقعا کمه ازاد هم اصلا نمیدن
نمیدونم چجوری حساب میکنن که بچه 4-5 ماهه رو 8 قوطی شیر میدن

من چون بچم شیرخشک میخوره مجبورم با کدملی بچه های اطرافیان بگیرم چون به هر کد ملی ۸ تا میدن آزاد هم نمیدن اگه بدی ک ثواب میکنی

بهتره کد ملی تو ندی خودت ی بار باهاش برو
چون بعد ممکنه از کد ملی نی نی ت سواستفاده بشه یا ی موقعی تصمیم گرفتی بهش شیر خشک بدی

سوال های مرتبط