خدایا دیگه جونم درومد از زخم شقاق از درد سوزش یبوست

۸ پاسخ

واسه من کیوی و انجیر خشک خیلی جواب بود
ولی اگر شقاق شده باید پمادبزنی فک کنم ، دکترم یه پماد داد خیلی خوب بود ، فک کنم فیرینولیزین بود بازم به دکترت بگو دارو میده

منم همینطورم

فقط پماد رکتول جوابه

ببین کیوی رسیده عالیه بخورید زیاد همه چیو رفع میکنه

ناشتا اب ولرم بخور
کیوی زیاد بخور
اب گرم با یه قاشق شیره انگور. قاطی کن‌صبحا بخور

روزا ۱۰ دیقه بشین تو تشت اب گرم

وقتی میشینی زیرت بالشت رینگی بزار

نگو من داغونم هم شیاف داغون کرده هم زور میزنم

پماد هموروعید و شقاق هست بخر الو بخارا بگیر برا یبوست خوبه کیوی هم خوبه مایعات زیاد بخور

زور میزنی؟

سوال های مرتبط