۷ پاسخ

من تاالان 6بسته استفاده شد

من تا الان به بسته ۴۰ تایی خریده بودم ۳۵ تا دونه استفاده شده

من ۱ بسته فعلا صفر گرفتم ۲تا سایز ۱ تا ببینم ک بعدا بازم ۱ بگیرم یا ۲

من تو این مدت ۴ بسته ۴۴ تایی شماره ۱ تموم کرده الان شماره ۲ باز کردم چنتاش موندهک

خیلی از مامانا میگن هفته ای یک بسته سایز 4 هم زیاد مصرف میشه نسبط به بقیه سایزا

من از هرکدام دو بسته خریدم ولی میگنن ۳،۴ بیشتر استفاده میشه الا ۴

تقریبا هفته ای یه بسته

سوال های مرتبط