۸ پاسخ

نگران نباش استراحت کن شیاف بذار

هیچ درد پریودی یادم رفتع چه شکلی بوده چجوری میشی یعنی؟

منم همینجوری بودم امپول بهم داد قرص واژینال

چی کار می کنی با یه بچه کوچیک ؟

من سه تا سه تا جعبه میگیرم البته من هر شب میزارم ولی وقتی درد دارم زودتر میزارم چون ضرر ک ندارع

شیاف بزار زود خوب میشی منم اینطوری میشم شیاف میزارم خوب میشم

من هر موقع سونو میرم اینجوری میشم

شیاف پروژسترون بزار

سوال های مرتبط

مامان نی نی❤️🌼🌱 مامان نی نی❤️🌼🌱 هفته سی‌ونهم بارداری