خانوما با قیمت فضایی مایبیبی چ میکنید

۱۷ پاسخ

هیچی از وقتی گرون شده مصرف بچه هم ده برابر شده😂

قیمت قدیم بود روش ولی ۴۷۰ میداد خریدیم فعلا ۱۹ بسته هست

کاشکی اینم یارانه ای داشت مثل شیر خشک ما که شیر خشک استفاده نکردیم لااقل از این می‌تونستیم استفاده کنیم

فعلا احتکارکردم تابعدخدابزرگه. باعثوبانیش رو ایزی لایف کنن الهی

منم دیروز۳بسته بزرگ قیمت قدیم گرفتم نیم بسته ام داشتیم اوناتموم شن خدابزرگه

من تقریبا ۲۰ روز پیش رفتم فروشگاه ها سر زدم قیمت داشتن چند بسته خریدم تا عید میرسه بعدشم خدا بزرگه شماام فروشگاه ها سر بزن شاید قیمت قبل داشته باشن

هیچی چیزیه که باید خرید دیگه مجبوریم یجا کمتر خرج کنیم پوشکشو تامین کنیم

چند روز پیش شوهرم از یه فروشگاه قیمت قبل گرفته بود امروزم رفتیم فروشگاها سر زدیم ۲ بسته هانیز قیمت قبل گرفتیم ۲ بسته هم شورتی

من که سه تا بسته دارم ولی مشما شورتی و کهنه هم خریدم

ما دو کارتون قیمت قبل خریدیم تا تابستان میره حالا

رفتم دیشب خریدم667،چاره ای نبود....

قبل گرونی ۷بسته خریدم هنوز داره بعدشم خدا بزرگه

چیزیه ک باید خرید

خیلی سختههه خیلی استرسمون کم بود والا موقع تموم شدن ب اونم فک مکنبم هی

هیچی خواهر

۳ تا قیمت قبل فعلا داره

چند شده

سوال های مرتبط

مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری