هی با این اوضاعی جنگی که واسع مردم درست کردن دل آدم به کاری نمیره
هیچی عید نمیگیریم با این وضع آجیل و زودتر خریده بودیم تصمیم داریم بسته بندی کنیم به عنوان نذری پخش کنیم
اسفند زیبا؟
وااا مگ عید هم هستتتتت چ دل خوشی
اسفند برای من زیباست چون پسرم بدنیااومده تو این ماه ،اگه برای شما زیبا نیست مشکل خودتونه
اصلا ماه قشنگ نبود تولد پسرم کلی برنامه داشتم نگرفتم
خونه تکونی هم میکردم با این جنگ اونم ول کرد.حس وحالشو دیگ ندارم🥲
اسباب کشی کردم از طبقه اول رفتم دوم خونه تکونی کردم فقط دستمال کشی موندم و خرید عید مونده
والا زیبایی نمیبینیم در این ماه و سال
عید نداریم امسال اسفند ماه هم اصلا زیبا نیس
با این وضعیت؟
اسفند زیبا؟😐
کشورمون وسط جنگه چه عیدی
هیچ کار
مااصفهانیم الان یه جنگنده اومد16,تاموشک زدواااااای روزه داشتم نزدیک بودغش کنم
لباس خریدیم .اما خونه تکونی از بیستم
هیچ گهی نخوردم
سلام هیچ روزه میگیریم حال نداریم کاری بکنیم
آشپزخونه تمیز کردم من تابستان فرشهامو میشورم همیشه دو هفته قبل پاییز میدم قالی شوی
پتو و رو بالشی اینا رو شستم واسه خودم وبچه ها فعلا چیزی نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.