۱۵ پاسخ

من گشنم میشه
مغزیجات یه ذره بیسکویت خشک یا موز میخورم
یا خرما

من نون پنیر گوجه خیار میخورم حتما

من نخورم بچم انقدر لگد میزنه نمیذاره آروم باشم بیش از حد لگد میزنه

من الان شیر خوردم

من باید حتما یه لقمه نون بخورم.اگه نخورم تا صبح خابم نمیبره معدم خالی باشه.

من نصف شب ک گرسنم میشه ی لیوان شیر با خرما یا کیک میخورم حوصله غذا خوردن ندارم

یکمی عسل لیس بزن بعد دهنتو بشور

نون خشک سبوس دار خیلی خوبه
هم رفع گرسنگی میشه هم معدت درد نمیگیره
نون فانتزیا دارن یه بسته تازشو بگیر

ن من شام بالا آوردم الان گشنمه میترسم بخورم

برو تاپیک آخرمو ببین

من گشنم بشه یذرع نون پنیر گردو
یا نون خامه

اره میخورم درحد نون و پنیر حتی

عزیزم هیچوقت گرسنه یا خیلی سیر با شکم پر نخواب، اره من گرسنم بشه غذا میخورم

دلم ضعف میره نمیدونم چرا

ن حسش نیس دیگ

سوال های مرتبط