۱۵ پاسخ

من نان میدادم مدفوعش سبز لجنی بود الان اپتامیل میدم هم روزی سه بار مدفوع می‌کنه هم وزن دهیش خوب نیست فکر کنم

من گیگوز میدم راضیم . هم دفعش راحته هم وزن دهی نرمال داره هم راحت گیر میاد

نان اپتی میدادم عالی وزن دهی بود ولی بوش‌و‌دوس نداشتم بچم‌دوس داشت ولی
گیگوز بنظر خودم عالیه مزه و بوش خیلی خوب انگار شیر پاستوریزه میخوری وزن گیربش هم خوب دخترداییم داد بچش عالی بود انقد تپلی بود ولی بچه منا نساخت

اپتامیل ساده هم‌خوبه

نان خوب گیر میاد

تروویتال که بدتر از اپتامیل پیدا نمیشه

من بیومیل پلاس میدم تازه بچم یکم جون گرفته

من پرونوترا دادم يه بار حساسيت نشون داد بعد از اون كلا ديگه آپتاميل ar مي دم

من ببلاک میدم
سبکه، هضمش راحته، خوشمزه س، وزن دهیش عالیه

من نان اوپتی پرو میدم راضیم

میتونی اپتامیل ساده بدی همون فرمولاسیون رو داره فقط پرونوترا پیشرفته تره

اپتامیل پرو نوترا

من گیگوز میدم راضیم

من نان میدم راضیم بستگی داره کدومش به نینی بسازه هر کدوم که بهش میسازه همونو بده عزیزم

من ببلاک میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی
مامان آریا 👶 مامان آریا 👶 ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۲ ماهگی