۷ پاسخ

سبزی نمیزنن اش دندونی

ماهم سبزي نميزنيم

سبزی نداره .
من گندم و نخود و لوبیا و عدس و گوشت ریختم

با گندم ونخود و لوبیا قرمز و عدس و قلم و سیرابی اول حبوبات از چند روز قبل خیس میکنیم و آب هی عوض میکنیم بعد جداجدا می‌پزیم قلم و سیرابی راهم جدا می‌پزیم قلم باید یه شب روی گاز باشه تا عصارش در بیاد بعد پیاز داغ میکنیم و زردچوبه و فلفل میریزیم بعد حبوبات اضافه کردم با قلم و سیرابی می‌زاری جا بیوفته

سبزی نمی‌خواد هفت مدل حبوبات با گندم و قلم گوساله

من سبزی آش زدم و هفت قلم وسیله مثلا ماش عدس جو برنج لوبیا نخودو...

ما سبزی نمی‌زنیم ارومیه ای هستیم ,دیشلیخ میگم دا همونه با گندم و نخود و شیر و سبزی خشک مرزه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار❤️ مامان مهدیار❤️ ۱ سالگی
مامان حسین حسن دوقلو مامان حسین حسن دوقلو ۲ سالگی
مامان فندوق👼🫀 مامان فندوق👼🫀 هفته بیست‌ویکم بارداری