سبزی نمیزنن اش دندونی
ماهم سبزي نميزنيم
سبزی نداره .
من گندم و نخود و لوبیا و عدس و گوشت ریختم
با گندم ونخود و لوبیا قرمز و عدس و قلم و سیرابی اول حبوبات از چند روز قبل خیس میکنیم و آب هی عوض میکنیم بعد جداجدا میپزیم قلم و سیرابی راهم جدا میپزیم قلم باید یه شب روی گاز باشه تا عصارش در بیاد بعد پیاز داغ میکنیم و زردچوبه و فلفل میریزیم بعد حبوبات اضافه کردم با قلم و سیرابی میزاری جا بیوفته
سبزی نمیخواد هفت مدل حبوبات با گندم و قلم گوساله
من سبزی آش زدم و هفت قلم وسیله مثلا ماش عدس جو برنج لوبیا نخودو...
ما سبزی نمیزنیم ارومیه ای هستیم ,دیشلیخ میگم دا همونه با گندم و نخود و شیر و سبزی خشک مرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.